Erinomaisen palvelun metsästys

22.03.2018 klo 08:30 - 10:30

Osoite: HENRYn toimisto, Pohjoisesplanadi 33 A, 3 krs, 00100 Helsinki
Järjestäjä: Henkilöstöjohdon ryhmä - HENRY ry
Yhteistyössä: Greetings from Luxury Finland

Tule kuuntelemaan miten HR- ja markkinointi yhdistävät voimansa palvelun laadun kehittämisessä erinomaisen asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi.
Paikalla on Suomen palvelualan huippujen kokemuksia ja näkemyksiä, miten henkilöstökokemusta hyödynnetään paremman asiakaskokemuksen rakentamisessa.
 
8.30 Aamukahvi
 
9.00 Kristiina Palmgren ja Satu Väkiparta, Paremman palvelun metsästäjät, Greetings From Luxury Finland: ”Parasta palvelua!” Johdanto: Erinomaisen palvelun metsästys –  teköälyn ja ihmisen yhteinen tanssi?
 
9.20 Anni Vepsäläinen, Toimitusjohtaja, Messukeskus Helsinki: ”Licence to smile”, Miten hyvä asiakaspalvelu toteutetaan, kun asiakas kohtaakin alihankkijan edustajan?
 
9.40 Tuomas Liewendahl, Hotellin johtaja, Hotelli Kämp: ”Henkilöstökokemuksen merkitys, kun kehitetään Suomen parasta hotellia ” Miten syntyy viiden tähden palvelu?
 
10.00 Pekka Helin, Johtaja, Living Services, YIT Oyj ”Meillä työssä saa viihtyä”. Miten se näkyy asiakaskohtaamisissa?
 
10.20 Yhteenveto

Ilmoittautuminen alkaa: 23.01.2018
Ilmoittautuminen päättyy: 21.03.2018

Ilmoittaudu tapahtumaan