Usein kysyttyjä kysymyksiä

Olemme koonneet tähän tavallisimmat HENRYyn tulevat kysymykset: 

Ilmoittautumiseen liittyviä kysymyksiä

Miksi en saanut ilmoittautumisestani vahvistusta?
Ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus sähköpostiin. Kirjoitithan sen oikein? Käytithän sitä sähköpostiosoitetta jonka olet ilmoittanut HENRYyn?
Tarkista sähköpostilaatikossasi roskaposti – ja spamkansiot. 
Voit tarkistaa ilmoittautumistilanteesi myös omalla jäsensivullasi.

Olenko ilmoittautunut webinaariin vai paikan päälle?
Voit helposti tarkistaa osallistumistavan omalla jäsensivullasi.

Miten vaihdan osallistumistavan esim. webinaarista paikan päälle?
Mikäli viimeinen ilmoittautumispäivä ei ole vielä mennyt, peru ensin aiempi ilmoittautuminen jäsensivullasi ja ilmoittaudu uudelleen. Webinaariin mahtuu aina, ”paikan päällä” tilaisuus saattaa olla täynnä.

Muistathan, että sinulla voi olla vain yksi ilmoittautuminen/tilaisuus. Perumatta jätetystä paikasta maksuttomassa jäsentilaisuudessa peritään No show –maksu.

Miten voin varmistaa olenko ilmoittautunut HENRYn tilaisuuteen?
Jäsensivullasi on kaikki aiemmat osallistumisesi ja ilmoittautumisesi tuleviin tapahtumiin.

Kuinka perun ilmoittautumiseni?
Peru ilmoittautuminen Jäsensivullasi – huomaa viimeinen peruutuspäivä. Näin vältyt No show –maksulta.

Salasana ja käyttäjätunnus, omien tietojen muuttaminen

Mikä on käyttäjätunnukseni?
HENRYssä ei ole jäsennumeroita vaan käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, jonka olet ilmoittanut HENRYyn. Saat siihen sähköpostiin mm. jäsentiedotteet.

Mikä on salasanani?
Tilaa uusi salasana sähköpostiisi tästä. Salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut HENRYyn. Saat siihen sähköpostiin mm. jäsentiedotteet. Seuraa ohjeistusta.

Missä voin muuttaa omia tietojani?
Päivitä tietosi Jäsensivullasi. Yrityksen tiedot annetaan lisätietokentässä. Tiedot päivittyvät sen jälkeen kun ne on käsitelty.

Miten voin liittyä verkoston postituslistalle?
Ruksaa haluamasi verkostot Jäsensivullasi. Muista tallentaa.

Miten voin erota verkostosta?
Kirjaudu Jäsensivullesi ja poista ruksi. Muista tallentaa.

Laskutukseen liittyviä kysymyksiä

Laskutusosoitteeni muuttuu myöhemmin, voiko jäsenlaskun lähettämistä viivästyttää?
Jäsenmaksun lähettämistä pystytään viivästyttämään laittamalla jäsenyys lepäämään siihen saakka kunnes ilmoitat uuden laskutusosoitteen. Kun jäsenyys lepää, eivät mitkään jäsenedut ole voimassa. Jos lasku joudutaan korjaamaan kirjanpidossa esimerkiksi väärän osoitteen takia, HENRY veloittaa korjauksesta 20 € + alv. 24%.

Missä voin muuttaa työnantajani/organisaationi laskutusosoitetta?
Jäsensivullasi voit muuttaa omia henkilökohtaisia tietojasi. Yrityksen tiedot annetaan lisätietokentässä.

Työnantajani maksuehto on enemmän kuin 14 päivää
HENRYn jäsenmaksun maksuehto on 14 päivää kaikilla jäsenillä riippumatta maksajasta. Jäsen on itse vastuussa siitä, että yhteystiedot ovat ajan tasalla ja että jäsenmaksu maksetaan ajallaan, vaikka työnantaja olisi ilmoitettu jäsenmaksun maksajaksi.

Jäsenyyteen liittyviä kysymyksiä

Jään perhe- tai opintovapaalle, mitä teen jäsenyydelle?
Voit jättää jäsenyytesi lepäämään vuodeksi kerrallaan. Ilmoita tästä 31.12 eli ennen seuraavan jäsenkauden alkamista.

Jäsenyyteni on ollut lepäävänä, kuinka aktivoin sen?
Täytä tähän lomakkeeseen voimassaolevat tietosi. Jäsenmaksu maksetaan aktivoitumishetkellä koko vuodesta.
Huomaathan että jos jäsenmaksusi on aiemmin jäänyt maksamatta, sinun on katsottu luopuneen jäsenyydestä. Tee silloin uusi jäsenhakemus. 

Voinko siirtää jäsenyyteni kollegalleni?
Henkilöjäsenyys on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle vaikka työnantajasi maksaisikin jäsenmaksusi. Muistathan ilmoittaa uudet yhteystiedot kun vaihdat työantajaa. Kollegasi on lämpimästi tervetullut hakemaan omaa jäsenyyttä.
Kannatusjäsenyydessä, eli yrityksen tai yhteisön jäsenyydessä, voidaan yhteyshenkilöitä vaihtaa tällä lomakkeella.

Onko jäsenyyteni henkilöjäsenyys vai kannatus/yritysjäsenyys?
Jos olet itse hakenut jäsenyyttä ja jäsenmaksusi on 140 eur vuodessa, olet henkilöjäsen. Jäsenyys on henkilökohtainen vaikka työnantaja maksaisi jäsenmaksusi.