Osaamisen ostaminen verkosta: miksi, milloin ja miten? +WEBINAARI

23.10.2018 klo 09:00 - 10:00

Osoite: HENRYn toimisto, Pohjoisesplanadi 33 A, 3 krs, 00100 Helsinki
Järjestäjä: Henkilöstöjohdon ryhmä - HENRY ry

Puuttuuko yrityksestäsi osaamista? Tunnetuimmat keinot hankkia uutta osaamista on rekrytointi tai henkilöstön osaamisen kehittäminen. Kolmas vaihtoehtoehto, eli osaamisen ostaminen palveluna, on vähemmän käytetty, mutta uusien digitaalisten alustojen myötä helpompaa kuin koskaan. Osaamisen hankkiminen palveluna on myös välttämätöntä, jos tarvittavaa osaamista ei ole saatavilla, tai sellaisen rekrytointi olisi liian kallista, eikä osaamisen kehittämiselle ole aikaa.
 
Digitaalisten alustojen kautta yritykset ja organisaatiot saavat nopeasti käyttöönsä sen erikoisosaamisen, jota ne tarvitsevat innovatiivisten tuotteiden ja palveluiden kehittämiseksi. 
 
Normaalisti konsultointipalvelun hankinnassa hallinto- ja myyntikulut on helposti yli puolet koko toimituksen hinnasta. Digitalisten alstujen myötä valtaosa myynnin ja hallinnon kuluista poistuu, jolloin osaamista voidaan hankkia  pienimmässä mahdollisessa erässä, vaikka vain vastausta yksittäiseen ongelmaan, suoraan parhailta asiantuntijoilta. Näin myös pk-yrityksille avautuu mahdollisuus saada huippuosaajien tiimi kehittämään yrityksen liiketoimintaa.
 
Tässä aamutilaisuudessa sukelletaan alustatalouteen ja sen tuomiin mahdolllisuuksiin asiantuntijaosaamisen hankkimisessa yrityksen käyttöön. Käytännössä tutustumme Skillhive Next -alustaan, joka tarjoaa äärimmäisen helpon tavan hankkia korkeaa osaamista yritykseen aivan uudenlaisella toimintamallilla. 
 
Janne Ruohisto on kansainvälisestikin palkitun parvityömallin ja sitä hyödyntävän asiantuntijatyön markkinapaikan Skillhive Nextin luoneen yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja  Skillhive Next oli viime vuonna Suomen suurimman innovaatiokilpailun Ratkaisu 100-finalisti.

Ilmoittautuminen alkaa: 25.09.2018
Ilmoittautuminen päättyy: 22.10.2018

Ilmoittaudu tapahtumaan