Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? +WEBINAARI
23.10.2019 klo 09:00 - 10:00
Osoite: HENRYn toimisto, Keskuskatu 5 B, 8.krs, Helsinki HENRYn toimisto, Keskuskatu 5 B, 8. krs., Helsinki. Keskuskadulla sisäänkäynti ovesta, jonka päällä lukee "Nordea". Alaovella ovisummeri, sen jälkeen asiakashissillä 8. kerrokseen.
Järjestäjä: Henkilöstöjohdon ryhmä - HENRY ry
- Onko asiakaskokemus = henkilöstökokemus?
- Miten henkilöstökokemusta kannattaisi mitata?
- Mikä on henkilöstöjohdon rooli asiakaskokemuksen kehittämisessä?
- Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaista edes kysyä?!
Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Syyskuussa 2019 ilmestyi tuorein kirja Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus. Yhdessä Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyneen Ylivoimainen asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän kanssa vuonna 2014 ilmestyneen Asiakkaan aikakausi -kirjan. Kari on ideoinut ja toteuttanut useita erilaisia asiakaskokemuksen koulutuksia. Kari käy säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.
#asiakaskokemus
#henkilöstökokemus
Karin twitter:
@karikorkiakoski
Linkedin:
www.linkedin.com/in/karikorkiakoski
Ilmoittautuminen alkaa: 10.09.2019
Ilmoittautuminen päättyy: 22.10.2019
Ajankohtaista
30.11.2023
Syyskokous vahvisti vuoden 2024 jäsenmaksut
15.11.2023