Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? +WEBINAARI

23.10.2019 klo 09:00 - 10:00

Osoite: HENRYn toimisto, Keskuskatu 5 B, 8.krs, Helsinki HENRYn toimisto, Keskuskatu 5 B, 8. krs., Helsinki. Keskuskadulla sisäänkäynti ovesta, jonka päällä lukee "Nordea". Alaovella ovisummeri, sen jälkeen asiakashissillä 8. kerrokseen.
Järjestäjä: Henkilöstöjohdon ryhmä - HENRY ry

Kari Korkiakoski avaa asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen välistä suhdetta. Nämä kaksi asiaa yhdistetään toisiinsa, mutta niiden välistä suhdetta ei ole avattu vielä riittävästi. Lähtökohtana on hänen syyskuussa 2019 ilmestynyt kirja Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus. Saat vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:

- Onko asiakaskokemus = henkilöstökokemus? 
- Miten henkilöstökokemusta kannattaisi mitata? 
- Mikä on henkilöstöjohdon rooli asiakaskokemuksen kehittämisessä? 
- Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaista edes kysyä?! 



Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Syyskuussa 2019 ilmestyi tuorein kirja Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus. Yhdessä Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyneen Ylivoimainen asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän kanssa vuonna 2014 ilmestyneen  Asiakkaan aikakausi -kirjan. Kari on ideoinut ja toteuttanut useita erilaisia asiakaskokemuksen koulutuksia. Kari käy säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.

#asiakaskokemus
#henkilöstökokemus
 
Karin twitter: 
@karikorkiakoski 
 
Linkedin: 
www.linkedin.com/in/karikorkiakoski
 

Ilmoittautuminen alkaa: 10.09.2019
Ilmoittautuminen päättyy: 22.10.2019

Ilmoittaudu tapahtumaan