Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mikä on käyttäjätunnukseni?
Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi, jonka olet ilmoittanut HENRYyn. Siihen sähköpostiin saat mm. jäsentiedotteen. 

En muista tai tiedä mikä salasanani on, kuinka saan sen?
Tilaa uusi salasana sähköpostiisi tästä .Salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka kirjoitat sille varattuun kenttään. Käytä samaa sähköpostia, joka on HENRYn rekisterissä käyttäjätunnuksenasi, toisin sanoen se sähköposti, johon saat jäsentiedotteen. Järjestelmä lähettää uuden salasanan sähköpostiisi. Käy kirjautumassa jäsensivullesi ja vaihda annettu salasana itse määrittelemääsi.

En muista ilmoittauduinko webinaariin vai paikan päälle. Mitä teen?
Voit helposti tarkistaa osallistumistavan omalla Jäsensivullasi.

Miten voin muuttaa omia jäsen- ja yhteystietojani? 
Päivitä tietojasi omalla henkilökohtaisella Jäsensivuillasi. Jos et löydä sopivaa kenttää, voit antaa tiedot lisätietokentässä. Tiedot päivittyvät pienellä viipeellä sen jälkeen kun ne on käsitelty.

Haluan että minut lisätään erään verkoston postituslistalle
Mene omille Jäsensivuillesi ja valitse omien tietojesi kohdalta haluamasi verkostot. 

Laskutusosoitteeni muuttuu myöhemmin, voiko jäsenlaskun lähettämistä viivästyttää?
HENRY lähettää tammikuussa noin kolmetuhatta jäsenlaskua. Jäsenmaksun lähettämistä pystytään viivästyttämään laittamalla jäsenyys lepäämään siihen saakka kunnes jäsen ilmoittaa laskutusosoitteen. Kun jäsenyys lepää, eivät mitkään jäsenedut ole voimassa. Jos lasku joudutaan korjaamaan kirjanpidossa esimerksiksi väärän osoitteen takia, veloitamme siitä laskutuslisän 20 € + alv. 24%. 

En pysty muuttamaan työnantajani laskutusosoitetta, mitä teen?
Jäsensivuillasi voit muuttaa vain omia henkilökohtaisia tietojasi, mutta ilmoita yrityksen tai työnantajasi laskutusosoite lisätietokentässä. 

Miten voin varmistaa olenko ilmoittautunut HENRYn tilaisuuteen?
Omalla henkilökohtaisella Jäsensivuillasi näet kaikki aiemmat osallistumisesi ja tulevat ilmoittautumisesi. 

Kuinka perun ilmoittautumiseni? 
Peru ilmoittautuminen Jäsensivuillasi. Perumiset saman päivän tilaisuuksiin edelleen sähköpostitse henry@henry.fi ennen tilaisuutta. Näin vältyt 50 eur + alv. 24 % No show –maksulta. 

Jään perhe- tai opintovapaalle, mitä teen jäsenyydelle?
Voit jättää jäsenyytesi lepäämään vuodeksi kerrallaan. Kun haluat aktivoida jäsenyytesi, ei jäsenyyttä tarvitse hakea eikä liittymismaksua tarvitse maksaa uudelleen. Aktivoitumishetkellä jäsenmaksu veloitetaan kuluvalta kalterivuodelta. Lepäävyydestä on ilmoitettava edellisen kalenterivuoden loppuun mennessä, jolloin seuraavan vuoden jäsenmaksua ei peritä. Tee ilmoitus Jäsensivuilla omien tietojesi lisätietokentässä.

Jäsenyyteni on ollut lepäävänä, kuinka aktivoin sen?
Täytä tämä lomake, saamme siitä kaikki voimassaolevat tietosi. Huom. Jäsenmaksu maksetaan aktivoitumishetkellä koko vuodesta. 

Voinko siirtää jäsenyyteni kollegalleni?
Henkilöjäsenyys on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle vaikka työnantajasi maksaisikin jäsenmaksusi. Muistathan ilmoittaa uudet yhteystiedot kun vaihdat työantajaa. Näin pysyt mukana verkostossa. Kollegasi on lämpimästi tervetullut hakemaan omaa jäsenyyttä.

Kannatusjäsenyydessä, eli yrityksen tai yhteisön jäsenyydessä, voidaan vaihtaa yhteyshenkilöitä ja se tapahtuu täyttämällä tämä lomake.

Onko jäsenyyteni henkilöjäsenyys vai kannatus/yritysjäsenyys?
Olet henkilöjäsen. jos olet itse hakenut jäsenyyttä. Suurin osa jäsenyyksistä on henkilöjäsenyyksiä. Jäsenmaksusi on 140 euroa. Jäsenyys on henkilökohtainen riippumatta siitä maksaako työnantajasi jäsenmaksusi. Jäsen on itse vastuussa siitä, että yhteystiedot ovat ajan tasalla ja siitä että jäsenmaksu maksetaan, vaikka työnantaja olisi ilmoitettu jäsenmaksun maksajaksi.